Popularne pytania i odpowiedzi
Standardowo wszystkie świadectwa są wysyłane w formie elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisem epuap. Jeżeli chcesz abyśmy dostarczyli twoje świadectwo w formie papierowej, zaznacz taką opcję przy składaniu zamówienia.
Najlepiej skontaktować się z zarządcą budynku, deweloperem lub poprzednim właścicielem. Możesz też złożyć wniosek do spółdzielni o udostępnienie danych potrzebnych do uzupełnienia naszego formularza.
Wszystkie świadectwa charakterystyki energetycznej sporządzają tylko i wyłącznie osoby z uprawnieniami wpisane do wykazu w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków.
Wpisy możesz potwierdzić na rządowej stronie https://rejestrcheb.mrit.gov.pl/
Świadectwa charakterystyki energetycznej jest ważne przez 10 lat od momentu zarejestrowania w centralnym rejestrze. Wszystkie zarejestrowane świadectwa energetyczne znajdziesz tutaj rejestrcheb.mrit.gov.pl
Przygotowanie świadectwa charakterystyki w większości przypadków zajmuje nam 2 dni robocze, licząc od kolejnego dnia po wypełnieniu formularza on-line oraz zaksięgowaniu płatności.